Show simple item record

La comunicación en redes sociales: percepciones y usos de las Ong españolas

dc.contributor.authorArroyo, Isidoro
dc.contributor.authorBaladrón, Antonio
dc.contributor.authorMartín Nieto, Rebeca
dc.date.accessioned2014-11-14T09:34:13Z
dc.date.available2014-11-14T09:34:13Z
dc.date.issued2014-11-14
dc.identifier.issn0719-3661
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10115/12624
dc.descriptionFinanciación: Ministerio de Ciencia y Tecnología, Programa Nacional de Proyectos de Investigación Fundamental no Orientada 2008-2011. Proyecto I+D+I «Desarrollo de un modelo de eficacia de la comunicación persuasiva del tercer sector en las redes sociales» (CSO2009-11203).es
dc.description.abstractThe aim of the current investigation is to discover the perceptions and uses of Social Networks for Spanish NGOs. Two research lines have been stated, a quantitative one based on a poll, and another one qualitative and based on the pro/con valuation of two designed groups. The role of Social Networks in the communication plan of the NGOs has been analyzed, foreseeing the possible upcoming needs. The scope of the reference analysis includes aspects of creativity and innovation in the message release, as well as the measure methodologies optimization within the Social Networking.es
dc.language.isospaes
dc.relation.ispartofseriesCuadernos.info;32
dc.subjectcomunicación sociales
dc.subjectcreatividades
dc.subjectredes socialeses
dc.subjectONGes
dc.subjecteficaciaes
dc.titleLa comunicación en redes sociales: percepciones y usos de las Ong españolases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.doi10.7764/cdi.32.497es
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subject.unesco6308 Comunicaciones Socialeses
dc.description.departamentoCiencias de la Comunicación I


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Los ítems de digital-BURJC están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario